طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

با این فرق که قیمت آن مناسب‌تر است و پشتیبانی آن دائمی است.

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد.

قیمت پایه برای طراحی سایت اختصاصی از ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

این مورد، برای سئو سایت های چند زبانه مانند سایت های خبری به کار می رود و بهترین کار برای نشان دادن تارگت نهایی کاربران در هر نقطه ای از دنیاست.

هزینه طراحی سایت به عوامل زیادی از جمله قابلیت دسترسی، موبایل فرندلی بودن، رابط کاربری، تجربه کاربری و غیره بستگی داره که باید با خود مشتری با مشخص کردن هدفی که داره در مورد این موارد صحبت بشه.

البته امکانات پرتال فقط به همین ختم نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

آیا برنامه و کد منبع حاوی مستندات هست؟ مستندات در چه سطحی به برنامه و کد منبع اضافه میشن؟ فقط کلاس ها؟ یا متدها؟ ورودی و خروجی متدها یا توضیحات عملکرد متد؟

طراحی سایت اختصاصی وب رمز، بطور کاملا سفارشی بر اساس نیازمندی کارفرما انجام می‌شود و همزمان جهت برنامه رشد و توسعه کسب و کار آنلاین، مشاوره خدمات سئو سایت و تبلیغات گوگل بطور تخصصی ارائه می‌شود.

هدر یا سربرگ مثل تابلوی مغازه‌ می‌ماند. این تابلو اطلاعاتی دربارۀ مغازه‌ای که قرار است وارد آن شوید به شما می‌دهد.

حالا که با هزینه طراحی سایت وردپرس به خوبی آشنا شدیم سوال مهمی که مطرح میشه اینه:

بعد از منوی تنظیمات وارد بخش پیوندهای یکتا بشید و تنظیمات عمومی رو روی گزینه نام نوشته بذارید و ذخیره کنید.

اگه بخوام در یک کلمه جواب همه این سوالات رو بدم بهتره برم سراغ آمار و اطلاعات روز دنیا.

تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

در واقع تکنیکی بهتر است که با نیازها، خواسته‌ها و منابع شما همخوانی داشته باشد.
اندازۀ صفحه‌های ‌نمایش از مانیتورهای بزرگ شرکتی گرفته تا ساعت‌های مُچی هوشمند متفاوت است؛ بنابراین زمانی که می‌خواهید یک وب‌سایت طراحی کنید، باید به ابعاد دستگاه‌های مختلفی که سایت شما را برای کاربران نمایش می‌دهند توجه کنید.

همانطور که از نام آن پیداست، استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی بسیار گرانتر از استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای آماده است.

به این معنی که سایت شما از ابتدا و با توجه به نیازهایتان ساخته خواهد شد.

یک امر کاملا طبیعی این است که صاحبان کسب و کار های مختلف می خواهند از رقبای خود پیش بگیرند. به خصوص در کسب و کار هایی که از سایت استفاده می کنند، قرار گرفتن در رتبه های بالای موتور های جست و جو از اهمیت زیادی برخوردار است. باید این مژده را به شما بدهیم که وردپرس تا حد زیادی اصول سئو را رعایت کرده است و به خودی خود در بهینه سازی سایت شما تاثیر زیادی دارد.

سلام جناب مهندس شبتون به خیر، میشه بگین برای طراحی سایت شرکتی چند روز زمان لازمه؟

مثلا فرض کنید که شماره تلفن شرکت خود را در هدر سایت گذاشته‌اید. کاربران دسکتاپ احتمالاً آن را از روی صفحه می‌بینند و بعد با تلفن‌ خود شماره گیری می‌کنند؛ اما کاربران موبایل از شما و وب‌سایتتان انتظار دیگری دارند.

برای تعیین هزینه طراحی سایت فاکتورهایی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اینجا اشاره کرد: •    رابط کاربری

به محض شروع این قسمت، کد نویسی سایت یا همان نوع سیستم مدیریت محتوا شروع می شود. از آنجایی که در بالا به آن اشاره کردیم، تعریف مجدد آن را نادیده می گیریم.

این اعداد تقریبی هستند و برای اطلاع از قیمت دقیق بهتره نیازمندی‌هاتون رو مشخص کنید.

افرادی که قصد گسترش کسب و کار به خارج از کشور (ترجیحا کشور های همسایه) را دارند.

این عوامل سبب می شود که شما بتوانید به وسیله ی وردپرس هر نوع سایتی را اعم از وبلاگ، شخصی، فروشگاهی، آموزشی، مجله خبری و … بسازید.

طراحی سایت چند زبانه با حالت سابدامین که سبب می شود منابع هر سایت جداگانه باشد.

هنوز سایت ندارید؟ شاید در طراحی وب‌سایت یونیک و فوق العاده برای کسب و کارتان حساس و سختگیر هستید.

فراموش نکنید که یه بخش مهم از طراحی سایت مرتبط با بحث نگهداری و پشتیبانی سایت شماست. اگه قرارداد درستی در زمینه نگهداری و پشتیبانی امضا نکنید ممکنه در توسعه کسب و کار آنلاین تون نتونید موفق عمل کنید.
سلام دوست عزیز برای اطلاع از قیمت دقیق طراحی سایت با وردپرس باید با شماره واتسپ ما ادامه در تماس باشین و چیزی که دقیقاض مد نظرتون هست رو اعلام کنین.

از طرفی هر چه سایت ها رتبه بالاتری داشته باشند، ترافیک بیشتری هم دریافت خواهند کرد. چرا؟ چون وقتی کاربر عبارتی را در گوگل سرچ می کند که مرتبط با یک سایت است، در همان صفحه اول نتایج گوگل، آن سایت را خواهد دید و اول از همه وارد همان سایت خواهد شد.

به‌عنوان نکتۀ آخر، باید تعامل اینجا و ارتباطات مختلفی که مخاطبان با سایت شما دارند را در نظر بگیرید. روش‌ این تعامل در نسخۀ دسکتاپ با نسخۀ موبایل متفاوت ادامه است.

روش چند زبانه کردن سایت (روش سابدامین هزینه بیشتری از استفاده سابفولدر دارد اما نسبت به روش دوم برتری دارد.)

اگر وب‌سایت خود را به‌صورت ریسپانسیو طراحی کنید، صفحه‌های آن وب‌سایت متناسب با اندازۀ صفحۀ نمایش کاربر نشان داده می‌شود.

البته امکانات پرتال فقط به همین ختم نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

اما باید در نظر بگیرید برای زبان دوم و سوم در حالت سابدامین می بایست برای هر یک به صورت جدا بارگذاری محتوا و سئو کرد و در عمل مزیت سئویی خاصی برای دامین اصلی ایجاد نمی کند.

این بروز رسانی ها در جهت بهبود سطح امنیت، افزودن ویژگی های جدید، رفع مشکلات گزارش شده از طرف کاربران و … ارایه می شوند. همین عامل سبب می شود که سایت های وردپرسی همواره از پتانسیل بالایی برای پیشرفت در تمامی زمینه ها برخوردار باشند.

مدت زمان لازم برای این پروژه طراحی سایت وردپرس تقریبا ۱ ماه هست.

آیا طراحی اختصاصی براتون مهمه یا از طراحی موجود استفاده بشه؟

هدر هم باید اطلاعات خوبی دربارۀ یک وب‌سایت به مخاطبان بدهد؛ مثل:

طراحی سایت چندزبانه کارخانجات پاکسان طراحی سایت دو زبانه تدارک صنعت کاغذ کرمان طراحی سایت دو زبانه شرکت شیمیایی بهداش قیمت طراحی سایت چند زبانه و دو زبانه

به کمک طراحی تطبیقی می‌توانید این عناصر را در محدوده‌ای که برای آن‌ها مشخص شده، قرار دهید.

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به طراحی سایت دارید. ابتدا دامنه و هاست مورد نظر را برای راه اندازی سایت و نصب سیستم مدیریت محتوا خریداری کرده و پس از آن نوبت به طراحی قالب مناسب برای سایت می رسد. اولین چیزی پس از ورود به سایت نظر کاربر را به خود جلب می کند طراحی سایت است. زیبایی در طراحی سایت می تواند احساس راحتی و آرامش را به کاربر القا کند و او را برای مدت زمان بیشتری در سایت نگه دارد. چنانچه سایت از نظم خاص برخوردار نباشد و رنگ بندی، اندازه فونت و عکس های استفاده شده در آن از کیفیت خوبی برخوردار نباشند در همان نگاه اول کاربر از ماندن در سایت منصرف شده و سریعا سایت شما را ترک خواهد کرد.

Report this wiki page